۱۳۹۳ اسفند ۲۴, یکشنبه

مطهری؛ ادعای شناسايی متعرضان/عکس اخطار اول!

استاندار فارس صبح امروز در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صداوسیما در شیراز گفت: 3 نفر از عوامل اصلی متعرض به خودرو آقای علی مطهری در ساعات پایانی دیشب شناسایی و به مراجع قضایی معرفی شدند.این در حالیست که وکیل علی مطهری که خودروی او توسط افراد ناشناس در شیراز تخریب شد٬ از درخواست استاندار مبنی بر ترک محل سکونتش برای امنیت خود خبر داد. مصطفی ترکهمدانی در گفتوگو با خبرنگار ایلنا با اعلام این خبر که روز گذشته در شیراز به اتومبیل وی حمله شده، گفت: من که از روز جمعه برای پیگیری پرونده به شیراز سفر کردم، دیشب برای زیارت به حرم سیدعلاالدین حسین رفتم که در بازگشت مشاهده کردم خودروی من با آجر تخریب شده و شیشههای آن کاملا شکسته شده بود و با یک اسپری روی اتومبیل من نوشته بودند: «اخطار اول»....

ادامه خبر


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر