۱۳۹۴ فروردین ۲, یکشنبه

کیروش: ممنوعالخروج شدنم مایه شرم است

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با یک روز تأخیر نسبت به شاگردانش، راهی اردوی تدارکاتی اتریش شد. از پرواز کارلوس کیروش به همراه تیم ملی به دلیل بدهکاری مالیاتی جلوگیری شده بود. کیروش این رخداد را ضربهای شخصی به خود برشمرد. کارلوس کیروش، سرمربی پرتغالی تیم ملی فوتبال ایران، بامداد یکشنبه (۲۲ مارس/ ۲ فروردین) به اتریش رفت تا شاگردان خود را در دو بازی تدارکاتی در برابر شیلی و سوئد (در سوئد) همراهی کند. تیم ایران صبح شنبه به اروپا پرواز کرده بود. "بدهی مالیاتی" مانع آن شد که کیروش با پرواز تیم ملی به اتریش برود. در نهایت شامگاه شنبه اعلام شد که این مشکل برطرف شده است. کارلوس کیروش ساعتی پیش از پرواز به اتریش در جمع خبرنگاران گفت: «این سوء تفاهم مالیاتی در نهایت منتهی شد به ضربه زدن به شخص من در حالی که مسئولیت این موضوع با من نبود و من اشتباهی مرتکب نشده بودم». کیروش این رخداد را مایه شرم داخلی و بینالمللی برشمرد. کیروش بار دیگر تصریح کرد که وجود "نقطه نظرات بسیار متفاوت و مخالف همدیگر در فدراسیون فوتبال" ایران که "امکان حل آنها نیست" موجب فسخ زودهنگام قرارداد او شده است. خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) روز یکشنبه (۲۲ مارس/ ۲ فروردین) به نقل از کیروش نوشت: «من هیچ وقت نگفتم می خواهم بروم و هیچ موقع این درخواست من نبود بلکه اجبار پیدا کردیم تا این تصمیم را بگیریم. چرا که دیگر به این روش کار کردن مقدور نیست. زیرا یک روز رئیس فدراسیون، شما را به خاطر کاری که انجام می دهید تحسین می کند و روز دیگر از سوی دبیر کل مورد تضعیف قرار میگیرید». "شور و شعف هواداران هیچ اهمیتی ندارد" کارلوس کیروش بامداد یکشنبه و در واکنش به طرفداری هواداران ایرانی از او گفت: «امید من بود که مردم تصمیم گیرنده باشند اما اینگونه نیست. در طبقه سوم [فدراسیون فوتبال ایران] نقطه نظرات بسیار شفاف است. و آن هم این است که شادی و شور و شعف هواداران هیچ اهمیتی ندارد. این مطلبی بود که به من گفته شد». گفته میشود موضوع پیوستن علیرضا جهانبخش و سردار آزمون به تیم ملی امید از موارد اختلاف عمدهای بوده که به کنارهگیری...

ادامه خبر


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر