۱۳۹۳ آذر ۹, یکشنبه

تشکیل تیم ویژه پلیس در پی اسیدپاشی به مدیر بیمارستانی در تهران

در پی اسیدپاشی به مدیر یک بیمارستان در تهران، پلیس اعلام کرده که تیم ویژه‌ای برای "پیگیری، شناسایی و دستگیری دو متهم این حادثه" تشکیل شده است.به گفته حسین ساجدی نیا، رئیس پلیس تهران، شنبه شب ۸ آذر حدود ساعت ۲۱ به وقت تهران دو سرنشین یک موتورسیکلت در هنگام بازگشت دکتر سیامند انوری به منزل از محل کار، به او اسید پاشیده‌اند.به گفته پلیس بعد از این حمله که به چشم‌های آقای انوری آسیب زده، او بلافاصله به بیمارستان چشم‌پزشکی فارابی تهران منتقل شده است.به گزارش واحد مرکزی خبر، رئیس بیمارستان فارابی امروز یکشنبه وضعیت دکتر انوری را "بسیار خوب" توصیف کرد و گفت: "چشم راست او تقریبا هیچ مشکلی ندارد و باز است و بینایی کامل دارد و چشم چپ او کمی دچار سوختگی شده و درمان های اولیه انجام گرفته است."آقای انوری بعد از حمله دیشب به واحد مرکزی خبر گفت: "هنگامی که نزدیک منزل رسیدم برای خرید توقف کردم و دیدم دو نفر سوار بر موتور به سمت خودرو من می آیند... هنگام پیاده شدن از خودرو آنها نیز در را باز کردند سپس شروع کردم به کمک خواستن که یکی از راکبین به کمک دیگری آمد تا مرا بگیرند اما فرار کردم."او گفت بعد از حمله "صورتم می‌سوخت، اول به فکر اسید نبودم بعد متوجه شدم و شروع کردم به شستشو و خبررسانی به اورژانس و نیروی انتظامی."'اطلاع‌رسانی صحیح'حسن هاشمی، وزیر بهداشت ایران صبح امروز بعد از عیادت از دکتر انوری خواهان پیگیری حادثه از سوی پلیس شد و گفت "باید اطلاع‌رسانی به صورتی صحیح انجام شود تا نگرانی ایجاد نکند".به گزارش ایسنا، وزیر بهداشت ایران گفته: "فریاد زدن برخی از مشکلات از تریبون‌های عمومی کار درستی نیست چرا که ممکن است سبب شود افراد کارهای نابهنجار انجام دهند."اواسط مهرماه امسال گزارش‌هایی از اسیدپاشی به زنان در شهر اصفهان منتشر شد که بعد از چند هفته به تایید پلیس رسید.در پی این حملات و رسانه‌ای شدن آن، مسئولان و مقام‌های بلندپایه خواهان پی‌گیری سریع و اشد مجازت برای عاملان آن شدند اما تا کنون هیچ متهمی در ارتباط با اسیدپاشی‌های اصفهان دستگیر نشده است.به گفته اسماعیل احمدی مقدم، رئیس پلیس ایران امسال۳۸۰ مورد اسیدپاشی به...

ادامه خبر


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر